Logo

Iată câteva principii de care noi ținem cont în crearea unui logo…

În crearea unui logo, se ține cont de întregul set de reguli valabile în design-ul de comunicare vizuală. Un logo trebuie să fie simplu, cât mai lizibil posibil și să aibă culori contrastante (fie între ele, fie cu mediul în care urmează a fi folosit).

Numele și logo-ul trebuie să se completeze reciproc. Împreună asigură impactul vizual al produsului, oferind o primă impresie asupra sa. Într-un mediu caracterizat prin viteză, această primă impresie este de multe ori decisivă.

Logo-ul trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei, să redea numele acesteia și trebuie să fie relativ simplu ca și construcție atât pentru a fi recunoscut de la distanță cât și atunci când este tiparit la dimensiuni foarte mici.

La ce bun un font foarte artistic, dacă numele companiei este imposibil de citit. Fontul ideal trebuie să fie ușor de citit și să aibă suficiente calități artistice astfel încât imaginea companiei să fie unică. Pentru aceasta trebuie aplicată formula: ce este simplu se memorează ușor.

 

Portofoliu Logo Design